Conditiile contractuale generale ale vanzarii la distanta:
Art. 1. Partile contractante
Intre Vanzator si Client se Incheie urmatorul contract:
Art. 2. Definitii si termeni:
Client: persoana fizica / juridica care vizitand siteul/urile Vanzatorului completeaza un formular de comanda, accepta Condiitiile de vanzare la distanta si trimite solicitarea sa de cumparare
Comanda: orice configurare de produse si/sau servicii ce vin care vanzator din partea clientilor prin trimiterea formularelor de comanda online
Campanie promotionala – actiunea de expunere in scop commercial (de vanzare) a unui numar finit/neprecizat de Bunuri si/sau Servicii pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul vanzarii la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Promotii – toate ofertele speciale, gratuitatile, e-mailurile cu oferte speciale, reducerile, voucherele cadou, punctele de fidelitate, campaniile promotionale pe care Vanazatorul le deruleaza prin toate canalele media online si offline sau pe site-urile sale.
Participant/Prospect: persoana fizica / juridica care participa la promotii ce nu implica comandarea directa/imediata a produselor
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile produselor/serviciilor asa cum sunt prezentate in descrierea acestora.
Art. 3. Obiectul contractului
Vanzarea si cumpararea produselor comercializate de Vanzator In baza prezentului contract la distanta. Vanzatorul pune la dispozitia vizitatorilor site-ului/urilor sale formulare de comanda prin intermediul carora inregistreaza comenzile primite de la clientii vizitatori ai site-ului/urilor sale. In baza inregistrarii acestor comenzi, Vanzatorul livreaza produsul/produsele si / sau serviciile catre Client, cu plata ramburs sau cu plata prin Card Online.
In cazul in care Vanzatorul va constata probleme legate de comanda/comenzile primite precum, dar nelimitandu-se la lipsa unor date necesare trimiterii comenzii/lor, Vanzatorul va solicita prin email sau telefon detaliile necesare Clientului. Clientul poate sa confirme, adauge, modifice aceste date sau poate renunta la cumparare, fara nici un fel de obligatie.
Vanzatorul isi rezerva de asemenea dreptul de a renunta la vanzare, fara a da nici o explicatie Clientului.
Art. 4. Executia contractului
In cazul in care datele sunt conforme, prezentul contract privind vanzarea la distanta a produselor/serviciilor se incheie intre Vanzator si Client fara a mai fi necesara o declaratie in acest sens din partea Clientului. Clientul renunta la o alta declaratie de acceptare, decat cea facuta prin trimiterea formularului de comanda si acceptarea prezentelor Conditii contractual generale ale vanzarii la distanta.
Vanzatorul va comunica clientului acceptarea ofertei de incheiere a unui contract in caz de comanda verbala prin telefon, in caz de comanda prin e-mail la adresa de e-mail indicata de client sau cel tarziu o data cu livrarea produsului. Contractul se declara incheiat prin plata sumei rambursului sau in momentul receptionarii produselor platite prin Card online. Clientul are dreptul de a returna produsul (prin orice firma de curierat) in termen de 14 zile de la receptionarea comenzii, fara nici o motivare, in cazul in care vor fi indeplinite urmatoarele conditii: produsul sa nu fie deteriorat sau vizibil folosit, sau in cazul produselor cosmetice acestea trebuie sa fie sigilate şi cheltuielile postale de returnare sa fie achitate. In cazul in care aceste conditii nu sunt respectate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a returna o valoare mai mica decat pretul cu care clientul a platit comanda, scazandu-se pretul transportului produsului returnat.
Exceptie fac produsele consumabile sau cosmetice. Pentru acest tip de produse, restituirea contravalorii se face numai in cazul in care produsele sunt sigilate. Termenul de renuntare incepe in cazul unui contract de livrare in ziua preluarii produsului de catre client de la Curier. Pentru respectarea termenului, comanda/comenzile trebuie returnate in timp util prin anexarea unei scrisori privind cererea de rambursare a pretului de achizitionare. Riscurile returnarii vor fi preluate de catre Client, care este obligat sa dovedeasca returnarea (confirmare de primire). In cazul in care Clientul a returnat marfa cu respectarea termenului si conditiilor stabilite, Vanzatorul garanteaza restituirea preţului de achizitionare in termen de 14 zile de la data receptionarii comenzii/comenzilor retur.
Art. 5. Pretul si plata pretului
5.a. Promotiile pentru comandarea produselor cu oferte / beneficii speciale
Clientul va achita pretul (contravaloarea comenzii) indicat de Vanzator exclusiv in lei. Preturile prezentate pe site includ TVA. Preturile valabile sunt cele publicate pe site si confirmate in pagina de Confirmare a comenzii ce va aparea dupa fiecare comanda trimisa.
Plata se face ramburs, la receptionarea / primirea comenzii/comenzilor de la Curier sau prin Card Online in momentul plasarii Comenzii pe site.
Costul transportului este de 15.90 lei in functie de configurarea comenzii, de locatie, de valoarea comenzii sau de promotiile de care Clientul beneficiaza la momentul comenzii. Serviciul transport prin curier poate fi acordat si gratuit, in cadrul diverselor oferte speciale la care Clientii / participantii au acces.
5.b. Vanzarea
Vanzarea si expeditia produselor se face exclusiv in Romania.
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
Serviciul de transport gratuit se acorda o singura pe Client. In cazul in care Clientul comanda si nu ridica comanda de la curier si revine si comanda inca o data acelasi produs, in cazul in care beneficiat de transport gratuit, va pierde acesta facilitate si va plati costul de transport ce i se va calcula si comunica de catre reprezentantii Companiei. In cazul in care Clientul va agrea pretul de transport comunicat, comanda i se va trimite prin curier. In cazul in care Clientul nu va agrea pretul comunicat, comanda se va anula.
5.c. Livrarea Comenzilor
Produsele sunt livrate prin curierat rapid. Livrarea dureaza, in general, 24-48 ore de la confirmarea si expedierea comenzii de catre un reprezentant al Companiei. Exceptie fac perioadele din an cunoscute ca fiind foarte aglomerate (ex: Black Friday, Craciun, Paste, etc) sau a situatiilor neprevazute (drumuri blocate, evenimente meteo, etc), atunci cand livrarea poate dura putin mai mult, in functie de disponibilitatea furnizorului nostru de servicii de curierat.
Livrarea costa 15.90 lei in Romania (reteaua de localitati unde livreaza curierul partener).
Livrarea este Gratuita pentru comenzile peste 199 lei – dupa aplicarea tuturor cupoanelor si reducerilor.
Art.6. Valabilitate, Garantie, Returnare produs, Inlocuire produs
6.a. Produsele au o garantie de 30 de zile, daca nu se prevede altfel.
6.b. Clientul are dreptul sa returneze produsul/produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primire. In acest caz, Clientul are obligatia de a returna produsul/produsele pe cheltuiala sa. Transportul returului se face pe cheltuiala Clientului, conform legislatiei in vigoare.
ATENTIE! Daca nu detineti documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (factura fiscala si/sau chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii) care sa ateste ca ati achizitionat produsul de la firma noastra si ca l-ati achitat integral, NU se poate accepta returul / inlocuirea produsului. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare, NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon etc. Va putem identifica ca si client al companiei noastre doar dupa numarul de factura/chitanta.
ATENTIE!!! Produsele se trimit retur CURATE, asa cum au fost primite, chiar daca au fost folosite/testate. Pentru produsele trimise retur MURDARE, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale.
6.c. In cazul in care Vanzatorul, in baza notificarii primite de la Client, este informat ca produsul/produsele trimise nu sunt conforme sau prezinta deteriorari datorate transportului necorespunzator sau altor cauze identificate sau nu, atunci Vanzatorul va incepe procedura de retur a produsului/produselor dupa ce clientul completeaza INTEGRAL Formularul de retur. Completeaza FORMULARUL DE RETUR si vei fi contactat pentru a ti se oferi toate detaliile necesare.
6.d. Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati aici si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
6.e. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
ATENTIE! Daca nu detineti documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (factura fiscala si/sau chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii) care sa ateste ca firma noastra v-a vandut produsul si ca dvs. l-ati achitat integral, NU se poate accepta returul produsului/produselor. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon etc. Va putem identifica ca si client al nostru doar dupa numarul facturii sau chitantei primite de la curier in momentul achitarii produselor
6.f. Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru problemele care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a produsului/produselor, pentru deteriorarea lor in cazul folosirii pentru alte scopuri decat cele precizate, din cauza suprasolicitarii sau uzarii/stricarii datorate factorilor chimici sau mecanici ce nu ar trebui sa interfereze cu produsul/produsele respective.
6.g. Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru piesele care se uzeaza in timp din cauza folosirii.
6.h. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a NU accepta returul produselor.
6.i. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client. Recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
6.j. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (curat/fara urme de murdarie, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale.
6.k. Clientul este obligat ca in termen de cel mult 3 zile (lucratoare) de la primirea comenzii sa verifice daca produsul/produsele corespund comenzii sale, daca functioneaza si daca au defecte. In cazul in care constata vreo defectiune, Clientul este obligat sa anunte Vanzatorul in maxim 3 zile de la receptionarea comenzii pentru solutionarea situatiei printr-un mesaj scris trimis pe adresa comenzi@bromino.ro. Orice reclamatie facuta ulterior acestui termen, NU va fi luata in considerare.
6.l. In cazul in care Clientul renunta la comanda in termen de 14 zile de la receptionarea comenzii, Vanzatorul garanteaza returul banilor in cont in termen de maxim 14 zile de la data la care Clientul anunta renuntarea sa. Pentru a face toate demersurile de returnare a abanilor, Clientul este obligat sa returneze produsul catre Vanzator suportand costurile de transport, si sa-i trimita acestuia in scris, prin intermediul Formularului de retur, datele de plata – numele intreg si complet, numele bancii la care are cont si numarul iban al contului, precum si detalii despre returnarea produsului si configurarea comenzii la care renunta (numar factura, data facturii, produsele achizitionate la care renunta/pe care le returneaza, pretul platit pe produsele returnate).
6.m. Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1. Citeste Termenii si conditiile de returnare prezentate mai jos
- 2. Completeaza si trimite FORMULARUL DE RETUR din pagina dedicata acestuia si vei fi contactat prin email pentru a ti se oferi toate detaliile necesare. Urmareste primirea raspunsului scris prin email. De obicei raspundem in maxim 3 zile lucratoare. Va rugam sa verificati si in casuta de spam.
- 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, te rugam sa trimiti produsele prin intermediul oricarei firme de CURIERAT doresti fara ramburs, la adresa indicata in raspuns. Transportul produsului retur trebuie sa fie printr-un serviciu door-to-door, asa cum a fost si primirea. Mentionam ca NU receptionam colete trimise la Oficiul postal. Coletele se trimit retur la adresa noastra, asa cum si noi trimitem coletele direct la adresa dvs.
- 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RETUR XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis pe adresa noastra de email: comenzi@bromino.ro .
- 5. Coletele cu produse retur despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere prin care destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate.
- 6. Produsele se vor trimite retur insotite de FACTURA de cumparare si de chitanta de achitare de la curier (in original sau copie).
- 7. Produsele se vor trimite retur impreuna cu toate accesoriile, inclusiv cadourile ce le-au insotit, conform promotiei de care ai beneficiat, intr-o singura trimitere. In cazul in care coletele trimise retur sunt incomplete (lipsesc produse sau accesorii) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul.
- 8. Banii corespunzatori contravalorii produselor returnate vor fi virati intr-un cont bancar pe care te rugam sa il mentionezi, impreuna cu numele bancii la care ai cont si numele tau complet si corect.
- 9. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului, pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale.
- 10. Cheltuielile de returnare (transportul) sunt suportate de catre consumator. Iti recomandam pastrarea chitantei primita de la curier pentru transportul returului.
6.n. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea tuturor Bunurilor vandute prin COMANDA (inclusiv diferitele cadouri ce pot face parte din pachetele promotionale achizitionate de clienti).
6.o. Sumele corespunzatoare retururilor vor fi platite exclusiv prin transfer bancar.
Art. 7. Regulamentul promotiilor
Vanzatorul garanteaza acordarea reducerilor si cadourilor in conformitate cu ofertele promotionale active la care clientii au acces in acel moment. In masura in care, din motive obiective, livrarea unui cadou devine imposibila, Vanzatorul va acorda clientilor un alt cadou, de minim aceeasi valoare precum cea a produsului ce nu se mai poate trimite drept cadou.
Promotiile se adreseaza tuturor cetatenilor romani si nu numai, cu domiciliul in Romania si varsta de minim 18 ani implinita pana la data inceperii Promotiilor („Participanti”), cu respectarea urmatoarelor reguli si conditii:
7.a. Regula unicitatii. Promotiile nu sunt cumulative. Indiferent de numarul Promotiilor la care Clientul are acces, el poate beneficia decat de o singura Promotie pentru o comanda. Clientii nu pot aduna / cumula beneficiile de la mai multe Promotii diferite care sunt publice in paralel, pentru aceeasi comanda.
7.b. Regula timpului prezent – Promotiile nu sunt retroactive. Clientii nu pot beneficia de acordarea retroactiva a beneficiilor unei Promotii care a luat sfarsit si / sau nu mai este de actualitate in acel moment.
7.c. Regula proprietatii – Reducerile/ voucherele cadou sau alte cadouri promotionale si gratuitati se acorda doar Clientilor/ Participantilor care iau parte la promotii. Beneficiile obtinute de un Client/Participant nu sunt transmisibile catre terti. NU se accepta oferirea contravalorii unui cadou/serviciu/gratuitate la care Clientul/Participantul a avut acces gratie promotiilor vanzatorului.
7.d. Clientii au posibilitatea de a participa la Promotii pentru a comanda produse cu oferte si beneficii speciale accesand formularele de comanda sau butoanele comanda disponibile in siteurile / paginile de prezentare ale fiecarui produs. La trimiterea comenzii Clientii trebuie sa furnizeze datele personale – nume, prenume, adresa de domiciliu (si/sau de livrare, daca este diferita de cea din buletin/CI) o adresa de e-mail corecta si valida, un numar de telefon de contact corect si valid.
7.e. Clientii/Participantii au posibilitatea de a participa la promotii pentru a beneficia de primirea de cadouri/vouchere cadou sau alte gratuitati accesand formularele de comanda/testare gratuita sau butoanele solicit gratuit disponibile in unele pagini dedicate acestor campanii. Pentru primirea acestor gratuitati, Clientii/Participantii trebuie sa furnizeze datele personale – nume, prenume, adresa de domiciliu (din CI/BI) o adresa de e-mail corecta si valida, un numar de telefon de contact corect si valid. In cazul cadourilor constand in vouchere de reduceri, adresa de domiciliu nu este neaparat necesara, acestea fiind trimise in format electronic, prin intermediul emailului.
Pentru primirea acestor gratuitati, clientii/participantii trebuie sa trimita o cerere prin care sa revendice cadoul/voucherul cadou pe adresa companiei.
7.f. Gratuitatile / cadourile/ voucherele cadou/ obiectele promotionale acordate pe parcursul diferitelor promotii ce implica o comanda ferma din parta Clientului se vor trimite in acelasi colet cu comanda Clientului.
7.g. Gratuitatile / cadourile/ voucherele cadou/ obiectele promotionale acordate pe parcursul diferitelor promotii ce NU implica trimiterea unei comenzi se vor acorda/trimite in termen de 90 de zile de la data finalizarii promotiei. Pentru a beneficia de ele, Clientii/Participantii vor mentiona in formularul de comanda, in casuta de mesaj, numele si data de expirare a promotiei de care beneficiaza.
7.h. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru inscrierile la promotii ce contin date personale incorecte, incomplete, fictive, false introduse de terte persoane in formularele de comanda/participare.
7.i. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a descalifica orice Client/Participant la promotii care nu respecta Regulamentul promotiilor sau in privinta caruia exista suspiciuni si/sau dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Vanzatorului sau ale siteului/lor sale.
Art. 8. Prelucrarea datelor personale
Prin furnizarea datelor in momentul inregistrarii/ participarii la promotii/trimiterii comenzii, Clientii/Participantii sunt de acord ca datele lor sa fie folosite in vederea derularii procesului financiar-contabil si de livrare a comenzilor . Decizia nr. 100/2007 prevede ca nu este necesara notificarea prelucrarilor de date cu caracter personal efectuate de compartimentele/persoanele competente ale entitatilor de drept public si privat, pentru organizarea si desfasurarea activitatii proprii curente de gestiune economico-financiara si administrativa.
Orice Client/Participant are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a Vanzatorului trimitand o solicitare scrisa pe adresa companiei.
Compania se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia partenerilor pe care vanzatorul ii are in derularea activitatii sale (firme de curierat, firme de contabilitate etc.).
Clientilor/Participantilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:
– dreptul de acces la date;
– dreptul de interventie asupra datelor;
– dreptul de opozitie.
La cererea Clientilor/Participantilor, Vanzatorul se obliga:
– sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera lor circulatie;
Prin trimiterea formularelor de comanda/particpare, Participantii/Clientii confirma ca au citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile pezentate in prezentul document si sunt de acord cu inregistrarea datelor lor cu caracter personal in bazele de date ale Vanzatorului in vederea derularii proceselor financiar-contabile si administrative.
Declaratia de confidentialitate
In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Vanzatorul va asigura securitatea datelor cu caracter personal inregistrate si le va folosi numai pentru scopurile precizate (cf. art 8.). Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra personale si de a solicita stergerea acestora din aceasta baza de date. Pentru a va exercita oricare dintre aceste drepturi, puteti face o cerere in scris cu solicitarea dumneavostra pe care sa o trimiteti pe adresa companiei sau pe email la office@bromino.ro .
Art. 9. Legea aplicabila
Legea aplicabila contractului dintre Vanzator si Client este legea romana, in special Codul Civil si reglementarile in cauza. In cazul reclamatiilor inaintate de clienti privind calitatea produsului se vor aplica regulamentele privind protectia consumatorului, HG. Nr. 665/1995 privind solutionare pretentiilor de garantie, respectiv In cazul produselor cu termen de garantie se vor aplica prevederile Legii Nr. 449 din 12/11/2003 referitor la garantiile obligatorii acordate pentru produse de lunga durata. In cazul contractelor la distanta se vor aplica prevederile speciale ale Ordinului Guvernului 130/2000 (Art 7) privind contractele la distanta.
Art. 10. Solutionarea litigiilor
In cazul unor potentiale litigii aparute intre Vanzator si Clientii/Participantii la Promotii, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane, din localitatea de sediu a Vanzatorului.